نمایه نویسندگان

ا

  • امامی، امیر حسین تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکل‌گیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازی‌گرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]

ب

  • بیاتی، سمیه بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]

ج

  • جلیلیان، سجاد تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکل‌گیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازی‌گرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]
  • جمالو، محمد آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
  • جوادی نیا، حسن بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]

ح

  • حسن خانی، علی الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]

د

  • دادگر، رضا الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]

ر

  • رحمانی فلاح، سجاد آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]

ع

  • عربان، شجاع نقش‌گذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 96-116]

ف

  • فولادی، فضل اله نقش‌گذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 96-116]

ک

  • کریمی، امیر تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعه‌ی مروری) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 68-95]