ا
-
امامی، امیر حسین
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازیگرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]
ب
-
بیاتی، سمیه
بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
ج
-
جلیلیان، سجاد
تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکلگیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازیگرایی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 49-67]
-
جمالو، محمد
آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
-
جوادی نیا، حسن
بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
ح
-
حسن خانی، علی
الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
د
-
دادگر، رضا
الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 6-20]
ر
-
رحمانی فلاح، سجاد
آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 21-37]
ع
-
عربان، شجاع
نقشگذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 96-116]
ف
-
فولادی، فضل اله
نقشگذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 96-116]
ک
-
کریمی، امیر
تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعهی مروری) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 68-95]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد